Veel gestelde vragen over het Digitale aanvragensysteem

zo 1 jan 2012

1. Mijn account is geblokkeerd, wat moet ik doen?
Als u meer dan zes keer een verkeerd wachtwoord intypt, wordt uw account geblokkeerd. U krijgt de boodschap ‘This account has been locked and may not be used at this time’. Neemt u, om uw account te deblokkeren contact met ons op via hein@kfhein.nl of 030 2322114.

2. Mijn e-mailadres is gewijzigd, hoe pas ik mijn account aan?
Stuurt u een e-mail vanuit uw oude e-mailadres naar hein@kfhein.nl. In de e-mail vermeldt u uw naam en het nieuwe mailadres. Wij passen het adres aan, hiervan krijgt u een e-mail ter bevestiging. Krijgt u geen bevestigingsmail, neem dan contact met ons op!

3. Ik neem de aanvraag over van een vorige contactpersoon, hoe regel ik dat?
U maakt een account in het aanvragensysteem. Hierna registreert u de organisatie. In het registratieformulier kunt u aangeven dat u een aanvraag overneemt. Vult u vervolgens het aanvraagnummer, de projectnaam of naam van de cliënt en de naam van de vorige contactpersoon in. Wij zorgen dat het account wordt overgezet, hiervan krijgt u een e-mail ter bevestiging.

4. Het vestigingsadres van mijn organisatie is gewijzigd, hoe pas ik dat aan?
Stuurt u een e-mail naar hein@kfhein.nl met de naam van de organisatie en het nieuwe adres. Wij passen dit aan in ons systeem en sturen een e-mail ter bevestiging.

5. Hoe kan ik zien of mijn aanvraag is ingediend?
U ontvangt geen bevestigingsmail. Maar als u inlogt in het systeem kunt u onder ‘overzichten’ (de status) uw aanvragen inzien. (de status kan o.a. zijn: Aanvraag niet ingediend; In behandeling; Positief; of Negatief.)

6. Ik heb een aanvraag ingediend, hoe voeg ik aanvullende informatie toe?
U kunt aanvullende informatie over ingediende en lopende aanvragen mailen naar hein@kfhein.nl. Vermeld altijd projectnaam of naam van de cliënt en aanvraagnummer.

7. Een (oud-)collega (of mede/oud-vrijwilliger) heeft al een account in het systeem, moet ik een nieuw account aanmaken?
Om een aanvraag in te dienen, heeft u een eigen account nodig. Ook als een collega of mede-vrijwilliger al geregistreerd staat als contactpersoon. Maak dus zelf een account aan in ons systeem en registreer de organisatie opnieuw.
Als u een lopende aanvraag van een collega of medevrijwilliger wilt overnemen, zie dan antwoord op vraag 3.
 

8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klikt u op de link Wachtwoord vergeten.

Staat uw vraag er niet bij, mail naar hein@kfhein.nl of bel met 030 2322114.
 

Ga terug naar nieuws overzicht